Tälle sivulle on koottu usein esitettyjä kysymyksiä myClubiin liittyen
Päivitetty 4.12.2024
Kuinka ostan liikuntakortin tai maksan jäsenmaksun?
Mene myClubissa "Ilmoittautumiset" välilehdelle ja valitse haluamasi liikuntalaji. Voit valita ilmoittautumisen yhteydessä minkä liikuntakortin haluat hankkia. Jäsenmaksu lisätään tarvittaessa automaattisesti mukaan laskulle, jonka saat sähköpostiisi.
Jos tarvitset uuden sarja- tai pätkäkortin edellisen loputtua, niin saat sen ilmoittautumalla jollekin tunnille "Tapahtumat" välilehdellä.
Tarvitseeko tunneille ilmoittautua?
Ei, voit vain tulla paikalle. Jos haluat, voit kuitenkin ilmoittautua haluamillesi tunneille ja näin muodostaa itsellesi oman tuntikalenterin myClubissa.
Tarvitseeko minun asentaa myClub-sovellus puhelimeen?
Ei tarvitse: Voit käyttää myClubia myös nettiselaimella. Saat jäsenkorttisi käyttöön myös kuvakaappauksena tai tulostettuna.
Voinko enää jatkossa asioida seuran toimistolla?
Ehdottomasti! Jäsen- ja liikuntakorttiasiat hoituvat jatkossakin mutkattomasti toimistollamme Hermannissa.
Olen oikeutettu nuoriso- tai opiskelija-alennukseen, kuinka toimin?
Ole yhteydessä seuran toimistoon. Opiskelija-alennus edellyttää käyntiä toimistolla.
Kuinka maksan liikuntaeduilla?
Ohjeet löydät täältä.
En näe tulevia tunteja myClub-sovelluksessa
Varmista, että olet hyväksynyt seuran ehdot ja päivittänyt jäsentietosi. Tämän voit varmistaa valitsemalla sovelluksen pääsivulla "Jäsenkortit" ja klikkaamalla sen jälkeen Friskiksen jäsenyyttä. Sinua pyydetään tarvittaessa suorittamaan em. toimenpiteet.